Jeśli ktoś sądzi, że pudełka cukiernicze są pobocznym tematem bądź czymś, czemu nie ma warto poświęcać dużej uwagi, jest w błędzie. Zaopatrując cukiernie i piekarnie przez blisko 30 lat, zdarzało nam się nie raz słyszeć różnego typu mrożące krew w żyłam opowieści. W jednej z nich zrobiony na zamówienie i odbierany w ostatniej chwili tort cichaczem przesunął się w kiepskiej jakości, niepowlekanym kartonie, a następnie dokonał żywota na równie firmowej jak on sam podłodze. Klient zostawał z niczym, bo cukiernia nie była już w stanie odtworzyć zamówienia. Straty finansowe były znikome w porównaniu do strat wizerunkowych i świadomości, że można było tego uniknąć wybierając lepsze pudełko. Na szczęście takie sytuacje należą do rzadkości, a obecna oferta opakowań cukierniczych jest coraz bardziej elastyczna i dopasowana do zmieniających się trendów cukierniczych oraz rosnących wymagań rynku.